Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян у департаменті

у січні-вересні 2022 року

Упродовж 9 місяців 2022 року в департамент соціального захисту населення обласної військової адміністрації надійшло 2842 звернення, що на 590 менше порівняно з аналогічним періодом 2021 року. З обласної військової адміністрації надійшло 2209 звернень, що на 463 менше, ніж у відповідному періоді попереднього року. Повторно надійшло  51  письмове звернення, що на 14 більше, ніж у січні-вересні 2021 року.

Відповідно до Закону України ,,Про доступ до публічної інформації” у січні-вересні поточного року до департаменту надійшло 35 запитів на інформацію, що на 6 запитів більше порівняно з 2021 роком.

У департаменті діє комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги. Упродовж 9 місяців 2022 року комісією було розглянуто 534 звернення та надано допомогу на суму 244800 гривень.

За  9 місяців цього року до департаменту надійшло 717 письмових звернень від осіб з інвалідністю всіх категорій, в тому числі від осіб з інвалідністю І групи  –  118 звернень, це на 99 менше, ніж у січні-вересні  2021 року, ІІ групи – 329  звернень, що на 142 менше у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року,  ІІІ групи  – 207  звернень, на 89 менше, ніж у відповідному періоді 2021 року. Від учасників АТО надійшло 193 звернення (на 237 менше у порівнянні з 9 місяцями 2021 року), від багатодітних сімей – 19 звернень (на 49 менше, ніж у звітному періоді 2021 року), від одиноких матерів – 10 звернень (на 20 менше, ніж у січні-вересні 2021 року), від учасників бойових дій – 33 звернення (на 191 менше, ніж за аналогічний період 2021 року).

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота.

Забезпечено роботу ,,гарячих” телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань соціальних виплат та субсидій, перерахунку пенсії, заборгованості із виплати заробітної плати, соціального забезпечення учасників АТО та їх родин.

На вебсайті департаменту соціального захисту населення обласної військової адміністрації розміщено інформацію щодо функціонування „гарячих” телефонних ліній центрів надання соціальних послуг та територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Через роботу „гарячих” телефонних ліній здійснюється аналіз звернень громадян та виявлення осіб, які потребують допомоги. На „гарячу”  телефонну лінію керівництва департаменту упродовж січня-вересня цього року звернулись 29 жителів області, яким надані обґрунтовані роз’яснення щодо порушених питань. Дані звернення стосувались нарахування субсидій, призначення соціальних допомог, надання допомоги на лікування та покращення житлово-побутових умов, виплат внутрішньо переміщеним особам тощо.

Графіки роботи „гарячих” телефонних ліній, графік прийому громадян в департаменті та особистого прийому громадян директора та заступника директора  департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної військової адміністрації, графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України висвітлені на інформаційній дошці та вебсайті департаменту.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

На нарадах при керівникові департаменту аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Визначаються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Наказом департаменту № 126-од/02-07 від 10.12.2021 затверджено графіки прийому та ,,гарячих” ліній департаменту, відповідно до графіку прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год. Графік прийому громадян розісланий у всі підвідомчі установи департаменту для ознайомлення та інформування населення.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

З 2018 року усі письмові звернення реєструються в системі електронного документоведення АСКОД.

Додатково повідомляємо, що в департаменті забезпечено кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд законних вимог заявників, не допускається формальний підхід при розгляді звернень громадян. При потребі фахівцями райміськуправлінь здійснюється перевірка фактів, наведених у заявах та скаргах. У зв’язку з карантинними обмеженнями зараз до вище вказаних перевірок автори звернень не залучаються. Першочергово розглядаються звернення соціально незахищених верств населення та осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.  

 

Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян

в департаменті

у І півріччі 2022 року

 

У І півріччі 2022 року в департамент соціального захисту населення обласної військової адміністрації надійшло 2054 звернення, що на 893 менше порівняно з І півріччям 2021 року. З обласної військової адміністрації надійшло 1604 звернення, що на 769 менше, ніж у відповідному періоді попереднього року. Повторно надійшло 21  письмове звернення.

Відповідно до Закону України ,,Про доступ до публічної інформації” у січні-червні цього року до департаменту надійшло 24 запити на інформацію, що на 8 запитів більше порівняно з аналогічним періодом 2021 року.

У департаменті діє комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги. Упродовж І півріччя 2022 року комісією було розглянуто 351 звернення та надано допомогу на суму 140,7 тис. гривень.

Упродовж І півріччя 2022 року до департаменту надійшло 630 письмових звернень від осіб з інвалідністю всіх категорій, в тому числі від осіб з інвалідністю І групи  –  103 звернення, це на 87 менше, ніж у І півріччі 2021 року, ІІ групи – 285  звернень, що на 138 менше у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року,  ІІІ групи  – 183  звернення, на 79 менше, ніж у І півріччі 2021 року. Від учасників АТО надійшло 183  звернення (на 234 менше у порівнянні з І півріччям 2021 року), від багатодітних сімей – 16 звернень (на 35 менше, ніж у звітному періоді 2021 року), від одиноких матерів – 8 звернень (на 16 менше, ніж у І півріччі 2021 року), від учасників бойових дій – 27 звернень (на 186 менше, ніж за аналогічний період 2021 року).

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота.

Забезпечено роботу ,,гарячих” телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань соціальних виплат та субсидій, перерахунку пенсії, заборгованості із виплати заробітної плати, соціального забезпечення учасників АТО та їх родин.

На вебсайті департаменту соціального захисту населення обласної військової адміністрації розміщено інформацію щодо функціонування „гарячих” телефонних ліній центрів надання соціальних послуг та територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Через роботу „гарячих” телефонних ліній здійснюється аналіз звернень громадян та виявлення осіб, які потребують допомоги.

Графіки роботи „гарячих” телефонних ліній, графік прийому громадян в департаменті та особистого прийому громадян виконувача обов’язків директора та заступника директора  департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації, графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України висвітлені на інформаційній дошці та вебсайті департаменту.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

На нарадах при керівникові департаменту аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Визначаються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Наказом департаменту № 126-од/02-07 від 10.12.2021 затверджено графіки прийому та ,,гарячих” ліній департаменту, відповідно до графіку прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год. Графік прийому громадян розісланий у всі підвідомчі установи департаменту для ознайомлення та інформування населення.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

З 2018 року усі письмові звернення реєструються в системі електронного документоведення АСКОД.

Додатково повідомляємо, що в департаменті забезпечено кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд законних вимог заявників, не допускається формальний підхід при розгляді звернень громадян. При потребі фахівцями райміськуправлінь здійснюється перевірка фактів, наведених у заявах та скаргах. У зв’язку з карантинними обмеженнями зараз до вище вказаних перевірок автори звернень не залучаються. Першочергово розглядаються звернення соціально незахищених верств населення та осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.  

 

Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян

в департаменті

у І кварталі 2022 року

 

У І кварталі 2022 року в департамент соціального захисту населення обласної військової адміністрації надійшло 1411 звернень, що на 831 менше порівняно з І кварталом 2021 року. З обласної військової адміністрації надійшло 1158 звернень, що на 737 менше, ніж за відповідний період попереднього року.

Відповідно до Закону України ,,Про доступ до публічної інформації” у січні-березні цього року до департаменту надійшло 19 запитів на інформацію, на 14 запитів більше порівняно з відповідним періодом 2021 року.

Повторно надійшло 11  письмових звернень, що на 2 менше порівняно з аналогічним періодом 2021 року.

У департаменті діє комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги. Упродовж І кварталу 2022 року комісією було розглянуто 182 звернення та надано допомогу на суму 72 тис. гривень.

Упродовж І кварталу 2022 року до департаменту надійшло 522 письмових звернення від осіб з інвалідністю всіх категорій, в тому числі від осіб з інвалідністю І групи  –  85 звернень, це на 75 менше, ніж у І кварталі 2021 року, ІІ групи – 239  звернень, що на 124 менше у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року,  ІІІ групи  – 144  звернення, на 78 менше, ніж у І кварталі 2021 року. Від учасників АТО надійшло 177  звернень (на 115 менше у порівнянні з І кварталом 2021 року), від багатодітних сімей –  6 звернень (на 31 менше, ніж у звітному періоді 2021 року), від одиноких матерів – 2 звернення (на 15 менше, ніж у І кварталі 2021 року), від учасників бойових дій – 21 звернення (на 144 менше, ніж за аналогічний період 2021 року).

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота.

Забезпечено роботу ,,гарячих” телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань соціальних виплат та субсидій, перерахунку пенсії, заборгованості із виплати заробітної плати, соціального забезпечення учасників АТО та їх родин.

На вебсайті департаменту соціального захисту населення обласної військової адміністрації розміщено інформацію щодо функціонування „гарячих” телефонних ліній центрів надання соціальних послуг та територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Через роботу „гарячих” телефонних ліній здійснюється аналіз звернень громадян та виявлення осіб, які потребують допомоги.

Графіки роботи „гарячих” телефонних ліній, графік прийому громадян в департаменті та особистого прийому громадян виконувача обов’язків директора та заступника директора  департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації, графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України висвітлені на інформаційній дошці та вебсайті департаменту.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

На нарадах при керівникові департаменту аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Визначаються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Наказом департаменту № 126-од/02-07 від 10.12.2021  затверджено графіки прийому та ,,гарячих” ліній департаменту, відповідно до графіку прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год. Графік прийому громадян розісланий у всі підвідомчі установи департаменту для ознайомлення та інформування населення.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

З 2018 року усі письмові звернення реєструються в системі електронного документоведення АСКОД.

Додатково повідомляємо, що в департаменті забезпечено кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд законних вимог заявників, не допускається формальний підхід при розгляді звернень громадян. При потребі фахівцями райміськуправлінь здійснюється перевірка фактів, наведених у заявах та скаргах. У зв’язку з карантинними обмеженнями зараз до вище вказаних перевірок автори звернень не залучаються. Першочергово розглядаються звернення соціально незахищених верств населення та осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.  

 

Стан розгляду звернень, організації усного прийому громадян

в департаменті

у 2021 році

 

У 2021 році в департамент соціального захисту населення облдержадміністрації надійшло 3977 звернень, що на 869 більше порівняно з 2020 роком. З обласної державної адміністрації надійшло 3070 звернень, що на 734 більше, ніж у попередньому році.

Відповідно до Закону України ,,Про доступ до публічної інформації” до департаменту надійшло 43 запити на інформацію, на 13 запитів більше порівняно з 2020 роком.

Повторно надійшло 56  письмових звернень, що на 2 менше порівняно з 2020 роком. У звітному періоді надійшло також  4 колективних звернення. 

В департаменті діє комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги. Упродовж 2021 року комісією було розглянуто  695 звернень та надано допомогу на суму 247 тис. гривень.

Упродовж минулого року до департаменту надійшло 1166 письмових звернень від осіб з інвалідністю всіх категорій, в тому числі від осіб з інвалідністю І групи  –  254 звернення, це на 44 більше, ніж у 2020 році, ІІ групи – 525  звернень, що на 72 більше у порівнянні з минулим роком, ІІІ групи  – 336  звернень, на 32 більше, ніж у попередньому році. Від учасників АТО надійшло 436  звернень (на 26 більше у порівнянні з 2020 роком), від багатодітних сімей – 92 звернення (на 48 більше, ніж у 2020 році), від одиноких матерів – 40 звернень (на 16 більше, ніж за минулий рік), від учасників бойових дій – 245 звернень (на 213 більше, ніж у 2020 році ), від матерів-героїнь – 8 (на 1 більше в порівнянні з минулим роком). Від учасників ліквідації Чорнобильської катастрофи, осіб, потерпілих від аварії на ЧАЕС та інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи –  15 звернень.

Для покращення обслуговування соціально незахищених верств населення та зменшення кількості скарг департаментом та районними, міськими управліннями проведена відповідна роз’яснювальна робота.

Працівниками департаменту у 2021 році проведено 22 виступи на радіо та телебаченні, опубліковано 39 інформацій в інших ЗМІ, прочитано 5 лекцій.

Забезпечено роботу ,,гарячих” телефонних ліній зв’язку з громадянами області з питань соціальних виплат та субсидій, перерахунку пенсії, заборгованості із виплати заробітної плати, соціального забезпечення учасників АТО та їх родин.

На вебсайті департаменту соціального захисту населення обласної військової адміністрації розміщено інформацію щодо функціонування „гарячих” телефонних ліній центрів надання соціальних послуг та територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Через роботу „гарячих” телефонних ліній здійснюється аналіз звернень громадян та виявлення осіб, які потребують допомоги.

Графіки роботи „гарячих” телефонних ліній, графік прийому громадян в департаменті та особистого прийому громадян виконувача обов’язків директора та заступника директора  департаменту, особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації, графіки прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України висвітлені на інформаційній дошці та вебсайті департаменту.

Постійно аналізуються, систематизуються та узагальнюються порушені у листах, зверненнях, скаргах пропозиції та зауваження, що стосуються особистих проблем громадян, діяльності органів соціального захисту, підприємств, організацій, установ.

На нарадах при керівникові департаменту аналізується стан розгляду звернень громадян. За результатами нарад даються відповідні доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Визначаються причини повторних звернень та звернень до вищих органів влади. Здійснюється контроль за виконанням доручень.

Питання організації роботи із зверненнями громадян було заслухане на колегії департаменту, за результатами розгляду видано відповідний наказ від    26 лютого 2021 року № 35-од/02-07 ,,Про розгляд звернень громадян”. Даний наказ розіслано підвідомчим райміськуправлінням.

У травні 2021 року директор департаменту дав доручення щодо дотримання вимог Інструкції з діловодства в обласній державній адміністрації, використання нової номенклатури справ (протокол від 17 травня 2021 року).

Наказом департаменту № 93-од/02-07 від 30 липня 2021 р. затверджено графіки прийому та ,,гарячих” ліній департаменту, відповідно до графіку прийом громадян здійснюється щоденно (крім вихідних днів) з 08:00 год. до 17:00 год. Графік прийому громадян розісланий у всі підвідомчі установи департаменту для ознайомлення та інформування населення.

В департаменті і всіх структурних підрозділах соціального захисту населення області створені умови для безпосередньої реалізації громадянами їх права звертатись до органів державної влади, керівників, посадових осіб із пропозиціями, заявами і скаргами, що стосуються реалізації соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів.

Забезпечено належне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, посилено персональну відповідальність заступників та інших службових осіб, відповідальних за належну організацію роботи зі зверненнями громадян.

З 2018 року усі письмові звернення реєструються в системі електронного документоведення АСКОД.

Додатково повідомляємо, що в департаменті забезпечено кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд законних вимог заявників, не допускається формальний підхід при розгляді звернень громадян. При потребі фахівцями райміськуправлінь здійснюється перевірка фактів, наведених у заявах та скаргах. У зв’язку з карантинними обмеженнями зараз до вище вказаних перевірок автори звернень не залучаються. Першочергово розглядаються звернення соціально незахищених верств населення та осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.